Pytania i odpowiedzi

Rozpoczęcie nauki

  • Czy są dostępne lekcje próbne?

    Oczywiście. Chętnie umówimy Cię na pierwsze bezpłatne spotkanie, na którym poznasz korepetytora, omówisz swoje cele i oczekiwania, sprawdzisz swój poziom oraz zapoznasz się z planem kolejnych lekcji oraz programem nauczania.

  • Jak mogę kontynuować naukę po spotkaniu próbnym?

    Zaraz po lekcji próbnej otrzymasz wiadomośc mailową ze szczegółami dalszej organizacji nauki. Dodatkowo, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą drogą telefoniczną w celu omówienia Twoich wrażeń po spotkaniu.

  • Jak mogę wybrać korepetytora?

    Wybieramy dla Ciebie korepetytora po rozmowie z konsultantem - wystarczy opisać swoje cele i preferencje. Na podstawie tych danych konsultant wybierze osobę, która w najwyższym stopniu spełni Twoje oczekiwania. Możesz również samodzielnie wybrać korepetytora na stronie: https://bukischool.com.pl/courses

  • Jak mogę się przygotować do lekcji próbnej?

    Nie musisz szczególnie przygotowywać się do pierwszej lekcji. Na spotkaniu próbnym nauczyciel pozna Ciebie i Twoje cele, przedstawi formę i program dalszej nauki. Warto jednak mieć pod ręka notatnik i długopis.

  • Mam problem z mikrofonem i/lub głośnikiem

    Po wejsciu na spotkanie Zoom sprawdź, czy w lewym dolnym rogu masz włączony mikrofon oraz głośniki. Jeśli tak - możliwe, że masz dostępne do wyboru inne źródło dźwięku. Upewnij się, że wybrane źródło jest właściwe.

Jak wygląda nauka

  • Jakie przedmioty są w Buki School?

    Nasza platforma online oferuje zajęcia z 8 przedmiotów: język angielski, niemiecki, polski hiszpański, matematyka, chemia, fizyka i biologia.

  • Ile osób jednocześnie uczestniczy w zajęciach?

    Maksymalna ilość uczniów na spotkaniu - 2 osoby (jeśli zajęcia są prowadzone w mini-grupach). Przeważnie lekcje odbywają się 1 na 1 z nauczycielem.

  • Czy rodzice muszą być obecni na zajęciach?

    Jeżeli jest to lekcja próbna dla Twojego dziecka, wtedy zalecamy uczestnictwo rodzica, ponieważ pod koniec zajęć korepetytor podsumowuje spotkanie oraz przedstawia dalszy program nauczania. W takim przypadku masz okazję od razu omówić wszystkie szczegóły bezpośrednio z korepetytorem.

  • Czy lekcje mają termin ważności?

    Istnieje możliwość zakupu Abonamentu na 1, 2, 3, 4 i 6 miesięcy. Abonament ma określony okres ważności, po którym nieodbyte lekcje nie podlegają zastąpieniu (przeniesieniu), a ich koszt nie podlega zwrotowi. Jeśli jednak zostanie wykupiony nowy Abonament w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od daty zakończenia poprzedniego, niewykorzystane lekcje z poprzedniego Abonamentu zostaną dodane do Twojego nowego Abonamentu.

  • Czy mogę zrobić przerwę w naucę?

    Tak, można zrobić przerwę. Trzeba poinformować konsultanta i korepetytora o tym, jak długą przerwę planujesz.
    Pamiętaj przy tym, że obowiązuje Cię termin ważności wykupionego pakietu

  • Czy mogę zmienić korepetytora w trakcie nauki?

    Jak najbardziej. Jeśli zechcesz zmienić korepetytora, wybierzemy dla Ciebie innego - wystarczy zgłosić to do konsultanta poprzez konto ucznia lub telefonicznie.

  • W jakim najmłodszym wieku uczycie dzieci?

    Ze względu na specyfikę nauczania zdalnego, uczymy dzieci od 6 roku życia.

  • Na jakiej platformie są prowadzone zajęcia?

    Nasze zajęcia online są prowadzone na Zoom, który zapewnia wysoką jakość połączenia i oferuje bogaty zestaw narzędzi oraz przechowywuje Twoje dane osobowe na wysokim poziomie bezpieczeństwa.

  • Czy są dostępne lekcje grupowe?

    Tak, oferujemy również zajęcia w mini-grupach (2-3 osoby). Poza tym, zajęcia grupowe oferujemy w bardziej atrakcyjnej cenie.

  • W jakim języku są prowadzone zajęcia z języków obcych?

    Jeśli Twój poziom języka obcego jest wyższy niż A2, zajęcia będą prowadzone w języku obcym. Jeśli jednak masz podstawową znajomość języka, którego się uczysz (lub uczysz się matematyki bądź innych przedmiotów) zajęcia są prowadzone w języku polskim.

  • Jak jest sprawdzany postęp ucznia w trakcie nauki?

    Od czasu do czasu, zależnie od oczekiwań uczniów lub rodziców, nauczyciel sprawdza poziom wiedzy ucznia. Test przeprowadzany jest zwykle w dwóch formach: ustnej i pisemnej. Jeżeli wyniki wymagają omówienia z rodzicem, zostaną oni niezwłocznie poinformowani przez nauczyciela.

  • Jaka jest długość lekcji?

    Lekcja może trwać 60 lub 90 minut. Po dokonaniu płatności wystarczy poinformować korepetytora o preferowanej długości lekcji. Również w ramach jednego pakietu możesz realizować lekcje długości zarówno 60 min, jak i 90 minut.

  • W jaki sposób są prowadzone lekcje?

    Zajęcia są przeprowadzane online, za pośrednictwem komunikatora Zoom. Lekcje są indywidualne, na żywo z korepetytorem.

  • Jak mogę się skontaktować z konsultantem szkoły?

    Jeśli masz pytania, zawsze możesz sprawdzić szczegóły u naszego konsultanta.
    Poczta: [email protected]
    Telefon: +48-221-043-055, +37-253-528-119
    Możesz również zalogować się na swój profil ucznia na stronie BUKI i napisać wiadomość na czacie do korepetytora lub konsultanta.

  • Czy są dostępne zajęcia stacjonarne?

    Obecnie nie oferujemy zajęć stacjonarnych. Jeśli interesują Cię wyłącznie korepetycje stacjonarnie, możesz znaleźć je w naszym innym projekcie: https://buki.org.pl

  • Mam problem z połączeniem się na lekcję. Co powinienem/powinnam zrobić?

    - sprawdź połączenie internetowe, powinno mieć prędkość co najmniej 15 Mb/s
    - jeśli prędkość Internetu nie jest zadowalająca, spróbuj zmienić źródło połączenia
    - jeśli dołaczasz z komórki lub tabletu - upewnij się, że masz pobraną aplikację Zoom.
    Link do pobrania: https://zoom.us/download
    Więcej wskazówek znajdziesz tu:
    1. Dla komputera
    2. Dla urządzenia mobilnego

  • Potrzebuje nauczyć się języka obcego w komunikacji codziennej. Czy znajdę u Was rozwiązanie?

    W BUKI School oferujemy podejście indywidualne, co znaczy, że możesz zapisać się na dowolny kurs językowy. Twoje preferencje są brane pod uwagę już na etapie wyboru nauczyciela.

  • Czy po ukończeniu kursu otrzymam certyfikat?

    Po ukończeniu kursu możesz podejść do testu z naszym metodykiem. Po pozytywnym zakończeniu testu wydamy certyfikat określający Twój poziom i odbytą liczbę godzin nauki.

  • Jacy nauczyciele pracują w BUKI School?

    Nasza platforma zatrudnia sprawdzonych i wykwalifikowanych nauczycieli, z którymi są przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne przez naszych metodyków. Nasi nauczyciele tworzą komfortowe warunki do nauki oraz uwzględniają Twoje cele i zainteresowania w trakcie nauczania.

  • Jakiej metody nauczania stosujecie?

    Dla każdego ucznia opracowujemy indywidualny program, uwzględniając jego cele i zainteresowania. Dobieramy materiały metodyczne do konkretnych potrzeb ucznia i tworzymy spersonalizowany plan lekcji.

Grafik zajęć

  • Jak odwołać lub przełożyć lekcję?

    Aby odwołać lub przełożyć lekcję, należy poinformować korepetytora nie później niż 8 godzin przed lekcją. Wtedy możesz mieć pewność, że lekcja nie zostanie pobrana z Twojego salda.

  • Czy mogę zmienić terminy zajęć?

    Oczywiście. Możesz zmienić je, poprzednio ustalając nowe terminy z korepetytorem. Jeśli nowe terminy nie odpowiadają Twojemu korepetytorowi, możemy zaproponować Ci innego.

Opłaty

  • Czy są jakieś promocje / zniżki?

    Możesz uzyskać zniżkę do abonamentu od 12 godzin, który został opłacony w ciągu 24 godzin po lekcji próbnej.

  • Jakie są metody płatności?

    Obecnie dysponujemy następującymi metodami płatności:
    - Przelewy24
    - płatność kartą
    - Apple Pay lub Google Pay
    - pay by link

  • Czy jest opcja płatności w ratach?

    Tak, w Przelewy24 możesz wybrać opcję P24Now, która umożliwia płatność na raty lub odroczoną.

  • Czy mogę zapłacić w walucie innej, niż złotówki?

    Jasne. Możesz dokonać transakcji w dowolnej walucie przez swój profil ucznia.

  • Сzy mogę zapłacić bez użycia karty bankowej?

    Jak najbardziej, jest taka możliwość - poprzez Przelewy24 lub Apple/Google Pay. Wtedy nie musisz podawać danych karty.

  • Czy mogę realizować kilka przedmiotów jednocześnie?

    Tak, oczywiście. Co więcej - możesz realizować lekcje z róźnych przedmiotów w ramach jednego pakietu, co jest o wiele bardziej opłacalne, ponieważ im większy pakiet - tym mniejsza cena za lekcję.

  • Czy mogę otrzymać zwrot kosztów?

    Tak, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia wpłaty możesz skontaktować się z konsultantem, wypełnić wniosek według wzoru dostarczonego przez konsultanta oraz otrzymać zwrot kosztów za niewykorzystane godziny. Twój wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 7 dni.

  • Czy mogę uzyskać fakturę na firmę lub imienną?

    Tak, oczywiście:) Tylko koniecznie poinformuj Twojego konsultanta o tym, wtedy on wystawi Ci fakturę proformę.

Warunki korzystania z salda

  • Termin ważności salda

    Saldo należy wykorzystać w okresie ważności zakupionego pakietu.
    W przypadku przerwy w nauce przez Klienta, okres ważności pakietu ulega przedłużeniu o czas trwania przerwy.

  • Przeniesienie i podział salda

    - Saldo można podzielić na dwa lub więcej przedmiotów pod warunkiem zakupu pakietu od 24 lekcji.
    - Na życzenie klienta saldo może zostać rozdzielone pomiędzy przedmiotami tego samego poziomu i tej samej wartości.
    - Saldo może zostać na życzenie Klienta rozdzielone pomiędzy różnymi poziomami lub przedmiotami, z zastrzeżeniem, że jeśli przedmiot ma inną cenę - kwota zostanie przeliczona zgodnie z taryfą nowego przedmiotu lub poziomu.
    - W przypadku zakupu produktu objętego rabatem - lekcje objęte rabatem dotyczą wyłącznie zakupionego produktu. Saldo może zostać rozdzielone pomiędzy różnych poziomów lub przedmiotów, pod warunkiem, że jeśli pozycja ma inną cenę - kwota zostanie przeniesiona według taryfy innej pozycji bez uwzględnienia rabatu.
    - W przypadku zakupu pakietu zawierającego pojedynczy przedmiot w starej cenie, klient może wykorzystać resztę kwoty w poprzedniej cenie na ten sam przedmiot. Jednak przy przenoszeniu salda lub zakupie kolejnego pakietu obowiązuje nowa taryfa.
    - Przy zmianie poziomu nauki u tego samego nauczyciela, klient ma prawo korzystać z dotychczasowego pakietu na nowym poziomie, a następnie dokupować kolejne pakiety po nowej cenie.
    - W przypadku zmiany poziomu nauki z innym nauczycielem, saldo zostanie przeliczone zgodnie z kosztem nowego kursu.
    - W przypadku zmiany kierunku nauki pozostałą kwotę można wykorzystać na inny przedmiot, zgodnie z zasadami przeniesienia określonymi powyżej.

  • Zwrot pieniędzy

    Zwroty są możliwe wyłącznie w ciągu 14 dni od daty dokonania płatności.
    Po upływie tego okresu środki nie podlegają zwrotowi, ale mogą być wykorzystane na inny przedmiot lub pozostawione na dalszą naukę w ramach bieżącego przedmiotu.