
Adam Ć.
2 osób poleca
- Studia
- Doświadczenie
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Przemyślu, licencjat, 1997 - 2001
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, magister, 2003 - 2005
Korepetytor przygotowuje do:
Grafik zajęć korepetytora
O mnie
Podczas studiów poznałem metodę bezpośrednią (Direct Method), która opiera się na komunikacji z uczniem w języku docelowym, niezależnie od poziomu nauczania. Oznacza to, że na moich lekcjach nie używam (poza sytuacjami, gdy jest to rzeczywiście uzasadnione) języka polskiego. Staram się naprowadzać ucznia na właściwy trop, sugerować np. opisanie danego przedmiotu, jeśli uczeń nie pamięta lub nie zna jego nazwy, aby twórczo obejść problem, a jednocześnie zyskać poprzez ćwiczenie komunikacji. Niemal każdy moment lekcji staram się wykorzystać do osiągnięcia nadrzędnego celu, jakim jest podniesienie poziomu komunikacji w języku angielskim, a odbywa się to głównie poprzez minidialogi odnoszące się, na ile to możliwe, do rzeczywistych lub prawdopodobnych sytuacji z życia ucznia. Wierzę, że urealnianie i ożywianie przykładów jest najskuteczniejszą formą nauki komunikacji. Oczywiście uczeń może też mieć inne cele, np. poprawa umiejętności w zakresie rozumienia tekstu czytanego/słuchanego, pisania czy gramatyki, ale cenny czas lekcji staram się jednak wykorzystywać na rozwój komunikacji, a pozostałe obszary przenoszę na prace domowe. Obecnie pracuję z uczniami w różnym wieku, na różnych poziomach zaawansowania oraz o różnych potrzebach i celach. W najbliższym czasie zamierzam skupić się na przygotowaniu kolejnych uczniów do egzaminu ósmoklasisty i egzaminu maturalnego (na poziomie podstawowym).
Język nauczania:
Angieslki
OpinieZamieszczone opinie są opublikowane przez studentów zarejestrowanych w serwisie, którzy korzystali z usług korepetytorów
Wybierz pakiet lekcji
Preferowana częstotliwość zajęć w tygodniu:
Poziom rozszerzony